Toto je rebranding Slovenska v podaní šikovného dizajnéra Igora Kupca

Toto je rebranding Slovenska v podaní šikovného dizajnéra Igora Kupca

Nebolo to tak dávno kedy sa zverejnila informácia o novom „brande“ Slovenska – Good Idea Slovakia. Ako to už býva zvykom strhla sa okolo vlna kritika, pochvál, kritiky a ešte viac kritiky. Či bol tento počin ideálny alebo to mohlo byť lepšie, necháme teraz tak.

Každopádne to naše Slovensko trochu „občerstvilo“ rovnako ako aj Igor Kupec. Ten aj super pobavil a nechal nás trošku zamyslených…

1Zdroj: Igor Kupec

Veľmi nás zaujala práca tohto šikovného slovenského grafika a copywritera, ktorý sa trošku pohral s celou myšlienkou a spravil vlastný rebranding Slovenska, kde doslova „vypichol“ všetky nedostatky, ktoré v našej krajine kraľujú. A povieme vám, je ich celkom dosť. Veď posúďte sami.

2Zdroj: Igor Kupec
3Zdroj: Igor Kupec
4Zdroj: Igor Kupec
5Zdroj: Igor Kupec

Keby len KIA…naozaj je tých automobiliek u nás už naozaj dosť. A to tu ešte zatiaľ neprišla Elonova Tesla, aj keď aj to je už len otázkou času ;)

6Zdroj: Igor Kupec
7Zdroj: Igor Kupec
8Zdroj: Igor Kupec
9Zdroj: Igor Kupec
10Zdroj: Igor Kupec
11Zdroj: Igor Kupec
12Zdroj: Igor Kupec
13Zdroj: Igor Kupec
14Zdroj: Igor Kupec

Istoty, istoty, istoty…

15Zdroj: Igor Kupec
16Zdroj: Igor Kupec
17Zdroj: Igor Kupec
18Zdroj: Igor Kupec

 

Ak ťa to pobavilo, zdieľaj tento počin aj svojimi kamošmi :)

Zdroj, foto: Igor Kupec

Pridať komentár