Trnavský Hollywood Burger všetkým ukázal, ako sa nemá komunikovať so zákazníkmi

V časoch, kedy je „konkurenčný pretlak“ na takej úrovni, že podniky by sa mali doslova biť o svojich zákazníkov, sa vždy nájde aj taký, ktorý nimi doslova pohŕda. To, čo predviedol Hollywood Burger v Trnave sa inak opísať ani nedá. 

Tento podnik má zjavne problém s komunikáciou a istou dávkou slušnosti, inak by zrejme takto nereagovali na svoje „hodnotenia“ na Facebooku. Sú plné arogantnosti a irónie, ktorá tam nemá, čo hľadať.

A aká bola odpoveď?

To však nie je všetko. Na svojich stránkach sa, zrejme majiteľ podniku, snažil obhajovať, no všetko sa to nieslo v štýle „krčmovej debaty“, nie vystupovaniu na úrovni, na akej by podniky v dnešnej dobe zrejme vystupovať mali, ak nechcú prísť aj o tých posledných zákazníkov.

Povedzme si na rovinu. Každý má svoje dni a môže urobiť chybu. Tento prípad však nie je jediný a správcovia Facebook stránok tejto prevádzky si zrejme pomýlili staničný bufet s podnikom, kde chcú robiť aspoň trochu poctivú gastronómiu.

My sme sa samozrejme opýtali na názor aj pár odborníkov z fachu, čo povedia na takýto „štýl“ komunikácie na strane zákazník vs. majiteľ:

tony_d„Majiteľ Hollywood Burger ukázal, že niektoré veci je jednoducho lepšie nechať na profíkov. A tým nemyslím len komunikáciu na Facebooku, ale aj prípravu burgrov ? Ja mám takéto prípady rád, pretože skvelo ilustrujú, ako to nerobiť, a že úplný základ je skvelý produkt, s ktorým by sa takýmto reakciám zákazníkov vyhli.“Tony Dúbravec | Social Media Manager @ daren&curtis

„Neviem, či sa prevádzka zámerne snažila o virál, ale vyšlo im to. Je zvláštne, že v roku 2017, po toľkých exemplárnych príkladoch nezvládnutej komunikácie a prezentácie na sociálnych sieťach, si niekto myslí, že im verejné spochybnenie zákazníka prejde bez ujmy na reputácií.“ – Mário Lapoš | Konektor Social 

ján„Jednou zo základných chýb pri komunikácii na linke brand-zákazník je nepriznanie si chyby. V rámci community managementu tejto stránky na Facebooku ale zašli ešte ďalej, keď okrem neuznania si chyby sa so zákazníkov aj vysmievali (niekoľkonásobné haha reactions pod kritickým príspevkom alebo poznámka o tom, že nabudúce si treba pýtať podrážku bez šťavy). Nezvládnutú komunikáciu korunovali použitím capslocku v komentári a dávkou výkričníkov, čo, ako dobre vieme, je nádherným príkladom agresie pri internetovej komunikácii.“ – Ján Papač | Strategist & Social Media Specialist @ TRIAD Advertising

 

Čo k tomu dodať. Je to naozaj odstrašujúci príklad toho, ako sa to nemá robiť. Dopočuli sme sa, že by mali čoskoro otvoriť konkurenčný podnik, ktorý majiteľov aspoň trochu nakopne, aby zvýšili obrátky nielen v kuchyni, ale aj na sociálnych sieťach.

Foto: Archív Tony Dúbravec, Ján Papač
Total
733
Shares

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*
*