Videli ste už výber najlepších reklamných posolstiev? Pri niektorých až mrazí

Videli ste už výber najlepších reklamných posolstiev? Pri niektorých až mrazí

Ak chceme jasne, stručne a zreteľne odovzdať širokej verejnosti reklamné posolstvo, niekedy stačí naozaj málo. V týchto prípadoch zohral úlohu absolútne vymakaný vizuál, z ktorého je väčšinou už na prvý pohľad jasné, o čo ide.

Stačí pridať zopár trefných slov a reklamný boom chytajúci ľudí za srdce je na svete. Ako napríklad v prípade tejto reklamnej kampane namierenej proti obťažovaniu maloletých dievčat na internete. Lebo sexuálni predátori striehnu aj tam.

Zdroj: Innocencedanger

Ďalší z vizuálov zas umiestnením na smetnom koši upozorňuje na skutočnosť, že pre bezdomovcov je každý deň bojom a vyzýva ľudí, aby pri vyhadzovaní často ešte nepokazených jedál postupovali opatrnejšie.

Zdroj: Clemenger BBDO

Táto reklamná kampaň umiestnená na dne nákupného vozíka zo supermarketu zas podľa nášho názoru príliš útočí na city nakupujúcich. Pozerať sa počas celého nákupu, ako pred sebou tlačíte prosebne hľadiace dieťa s vystretými rukami… to skutočne donúti človeka zamyslieť sa nad nezmyselným konzumom.

Zdroj: feedsa.co.za

A opäť raz. Trefná kampaň umiestnená na zadnej strane sedadiel v kine či vo verejnej doprave vystríha pred týranými obeťami, ktorými sa už zajtra môžeme stať buď ja, alebo ty.

Zdroj: acat.ch

Táto kampaň nás dostala zo všetkých najviac. Úplne jednoducho uchopiteľné posolstvo s mrazivým odkazom: „Spánok je silnejší, než ty“ Skutočne si dvakrát dobre rozmyslite, či si sadnete nabudúce za volant unavení.

Zdroj: ThainHealth

Znečistenie ovzdušia patrí k najviac diskutovaným globálnym spoločenským nebezpečenstvám. Na škodlivosť znečistenia, ktorého následky sú ročne osudné 60 000 ľuďom upozorňuje toto posolstvo umiestnené pravdepodobne na fabrike.

Zdroj: NRDC.org

Ďalšia reklama, ktorá chytí za srdce, tentokrát však iným spôsobom. Vizuál poskytuje pohľad na dvojicu psíkov. Jeden z nich je upravený, druhý naopak v zúboženom stave. Text však hovorí, že ide o rovnakého psa. Zmenil sa iba jeho majiteľ…

Zdroj: caraphil.org

A posledná reklama z nášho výberu opäť apeluje na nebezpečenstvá číhajúce za volantom. Drsným a mrazivým spôsobom. Netelefonujte a nepíšte SMS počas jazdy. Ponáhľate sa do hrobu? Užívajte si život, mŕtvi budete dlho.

Zdroj: Mudra

 

 

Vieš o ďalších? Daj nám vedieť v komentároch.