Výsledky Epica Awards 2017 sú známe. Bodovali až 3 slovenské agentúry

Výsledky Epica Awards 2017 sú známe. Bodovali až 3 slovenské agentúry

Epica Awards je jedinou celosvetovou kreatívnou súťažou reklám. Ocenenia v nej udeľujú novinári z oblasti marketingu. Aktuálne prebehol 31. ročník a prihlásili sa doň agentúry zo 71 krajín sveta a spolu bolo zaslaných až 3 350 prác. Agentúrou roka sa stala BBDO New York, sieťou roka McCann Worldgroup.

Epica Awards 2017 ocenila reklamné agentúry z Francúzska, Kanady, Nemecka, Poľska a USA. Špecifikom tohto ročníka je udelenie dvoch Grand Prix v kategórii Film. Jednu získal film pre neziskovú organizáciu a druhú komerčná reklama pre online predajcu.

Strieborné a bronzové ocenenia získali aj slovenské agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS, Jandl a TRIAD Advertising.

Až dve striebra má na konte TRIAD, s jej už dobre známou a oceňovanou kampaňou pre klienta O2 – 17.november. Bolo to v kategóriách Media Innovation a Mobile Campaigns.

Striebro si taktiež odniesla agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS, ktorá bodovala v kategórii Film s kampaňou Na konci evolúcie nie je krása pre EKOTOPFILM.

Trojicu ocenených slovenských agentúr uzatvára Jandl a ich kampaň Homeless at Home pre neziskovú organizáciu Beneva Foundation, za ktorú získala bronz.

Zdroj: Jandl

Agentúra BETC z Francúzska získala Digital Grand Prix za kampaň „Like My Addiction“, v ktorej zohrala hlavnú úlohu falošná influencerka na Instagrame.

Press Grand Prix získala nemecká agentúra Scholz & Friens vďaka efektnej inzercii „Newspaper Stack – Trump“.

Agentúra McCann New York získala Outdoor Grand Prix za už dávnejšie známu „Fearless Girl“ na Wall Street. Táto kontroverzná socha je symbolom rovnoprávnosti žien vo veľkých spoločnostiach.

 

Zdroj: McCann New York

Kanadská agentúra KBS vyhrala ​Design Grand Prix s kampaňou „Living Logo“ pre organizáciu Innocence Canada. Táto organizácia bojuje za oslobodenie väzňov, ktorí boli neprávom odsúdení.

Spomínaná kategória Film spoznala až dvoch víťazov Grand Prix. Prvú získal film neziskovej organizácie „Evan“ od BBDO New York. Film je o tom ako na pozadí vznikajúcej lásky dvoch študentov sa ďalší pripravuje na vystrieľanie svojich spolužiakov. Druhá Grand Prix v tejto kategórii putovala kampani „English for Beginners“ od poľskej agentúry Bardzo pre Allegro.pl, ktorý je akýmsi poľským ekvivalentom eBay. Reklama je vtipná, ale aj dojímavá. Starší muž sa učí po anglicky, aby sa mohol porozprávať so svojou vnučkou, ktorá žije v Londýne.

Zdroj: Epica Awards 2017/hnonline.sk

Pridať komentár