Značka opravuje výtlky na cestách z vlastného vrecka. Chce, aby si zákazníci doniesli jej jedlo domov v poriadku

Značka opravuje výtlky na cestách z vlastného vrecka. Chce, aby si zákazníci doniesli jej jedlo domov v poriadku

Reťazec, ktorý ponúka svoju pizzu už aj na Slovensku, predstavil kampaň, v ktorej plánuje opravovať výtlky na cestách po celom svete. Domino’s Pizza chce, aby si ľudia mohli svoju pizzu odniesť z reštaurácie bezpečne.

V rámci projektu pripravila špeciálnu webovú stránku, kde môžu používatelia požiadať o opravu výtlkov v oblasti, v ktorej bývajú. V súčasnosti sa ich podarilo opraviť desiatky.

Zdroj: Newsletter Domino's Pizza

Medzi prvé miesta, kde značka realizovala tento projekt patrí Burbank v Californii, Milford v Delaware, Bartonville v TexaseAthens v Georgii. 

„Domino’s je značka, ktorá sa neustále snaží vylepšiť spôsoby objedávok a doručenia. Vieme, že pre ľudí je dôležité doniesť si svoju pizzu domov v perfektnom stave a to nás prinútilo premýšľať, ako to urobiť,“ vysvetľuje pre Adweek.com kreatívny riaditeľ agentúry CP+B Kelly McCormick.

Ako ďalej dodáva, verejnosť rozumie, že Domino’s Pizza je ochotná urobiť všetko pre to, aby ochránila posvätnosť svojho produktu.

Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra CB+B.