Značka predávajúca dámske obleky prišla s drzou kampaňou. Namiesto žien vyzliekla mužov a okamžite zbúrala stereotypy

Značka predávajúca dámske obleky prišla s drzou kampaňou. Namiesto žien vyzliekla mužov a okamžite zbúrala stereotypy

Nie je vám táto situácia povedomá? Pekný, vyobliekaný muž v očarujúcom prostredí a pri ňom submisívna nahá alebo takmer nahá žena so zvodným pohľadom. Aj takto vyzerajú kampane rôznych značiek predávajúce napríklad parfémy, či oblečenie. Spoločnosť Suistudio tento stereotyp doslova „rozbila“ vo svojej najnovšej kampani. Tá dostala názov „Not Dressing Men“ (Neobliekajúca mužov).

Zdroj: Suitstudio

 

Názov z titulky odkazuje nielen na elegantné a nadčasové obleky Suitstudia, ktoré sú vyrábané výhradne pre ženy, ale aj na použitie nahých mužských modelov pri ich pikantných propagačných fotografiách. Obrázky ukazujú rôzne veľmi dobre oblečené ženy v pozíciách sily a dominancie, zatiaľ čo muži v nich vystupujú ako obyčajné scenérie; napríklad ako nábytok. Je to chytré obrátenie sexistických ideológií a stereotypov, ktoré zrejme znepokojujú spoločnosť na každom kroku.

Niektorí obviňujú viceprezidentku Suistudia Kristinu Barricelliovú a jej reklamný tím, že propagujú tie isté formy ľudskej objektivizácie, ktoré tvrdia, že ich odsudzujú. Ako odpoveď, Barricelliová opisuje prácu svojej spoločnosti ako „výzvu divákom, aby prehodnotili tvrdé rodové roly, ktoré boli v priebehu rokov posilnené prostredníctvom reklamy.“

 

Zdroj: Suitstudio
Zdroj: Suitstudio
Zdroj: Suitstudio
Zdroj: Suitstudio
Zdroj: Suitstudio

 

Aký je váš názor? Dajte nám vedieť do komentárov.

Zdroj: Suitstudio

Pridať komentár